Bloggens framtid

Eftersom jag avsagt mig alla förtroendeuppdrag inom Humanisterna Syd kommer bloggen inom kort att få en ny administratör. Det är således upp till den nya styrelsen att avgöra vad som händer med denna blogg framöver. Min förhoppning är att bloggen kommer att förnyas och bli bättre än vad den hittills har varit.

Jag vill passa på att rikta ett stort tack till de 7600 läsare som hittat hit sedan jag skapade bloggen våren 2010. Samtidigt vill jag tacka alla skribenter som dedikerat sin tid till att bidra med intressanta artiklar. Vår demokrati behöver en öppen, fri och levande debatt.

Hans – Humanisterna Syd

One Response to Bloggens framtid

  1. Hans skriver:

    Överföringen av bloggen är nu helt genomförd. Ny administratör är Gunnar Hjert.

Kommentera

