Kvinnliga Humanister i Skåne efterlyses!

Hej alla kvinnliga humanister!

Jag vill inbjuda alla kvinnliga humanister till en träff hos mig. Det skulle vara jättetrevligt att få lära känna er. Vi kvinnor som klarar oss utan gud skulle säkert ha mycket gemensamt.

Ni är välkomna till mig söndag 23/11 kl 12.00.

Buss avgår från Trelleborg kl 11.30 från Ystad kl 11.35.

När jag fått in anmälningar så kan jag också organisera ev samåkning med bil.

OSA senast 09 11 20

Tel: 070 757 02 94

Mejl: yvonne.jandreus@tele2.se

/Yvonne Jandreus, Humanisterna Skånes styrelse

Kommentera

